Monday, October 8, 2012

Back to military

Se pare că m-a prins și pe mine microbul blogging-ului. Am reînceput să fac multe poze, mă gândesc la subiecte, combinații de haine etc. Când mi-am propus să încep cu blogul am zis că vreau să mă axez în special pe street fashion. Mă pasionează foarte mult, urmăresc o grămadă de bloguri de acest gen și sper ca într-o bună zi să ajungă și blogul meu undeva în rândul lor. Sunt foarte entuziasmată de această ocupație, sper să reușesc să postez cât mai des.
Referitor la stilul abordat azi, m-am decis să mă duc pe cel militar. Sezonul toamnă/iarnă 2012 a venit în întâmpinarea nostră cu accente rock și militare. Și cum eu sunt (de când mă știu) adepta acestor două stiluri mi-a fost chiar foarte ușor să le reinterpretez pentru această perioadă. Îmi place să îmi personalizez hainele, în special cele vechi. Se poartă țintele și imprimeul militar? Nicio problema pentru mine - luăm o geacă mai veche în acest stil și îi atasăm ținte. Nimic mai simplu:)
Enjoy!
Andra D.





pantaloni:Only, bluză: Gina Tricot, geacă: DIY

No comments:

Post a Comment