Thursday, October 11, 2012

În sfârșit aici! H&M a deschis la Sibiu

De când asteptam asta!Îmi aduc aminte că atunci când eram mai mică îmi tresălta inima din piept la vederea un magazin H&M prin străinătate. Era preferatul meu, îmi doream atât de mult să ajungă și în România, dar credeam că așa ceva nu se va întâmpla niciodată. Dar uite-ne aici, după câțiva anișori, la deschiderea H&M în Sibiu. O da! În orașul meu:)
 Acum, sinceră să fiu, nu am fost foarte entuziasmată de acest eveniment (au fost alții și pentru mine), mai ales că în România mai sunt atâtea magazine, în Cluj, Timișoara, București etc. În fine, am ajuns la locație cu ceva timp înainte de deschidere și am avut norocul de a primi un voucher de cumpărături (m-am numărat printre primii 50 de clienți). Sincer nu m-am plictisit așteptând să se deschidă magazinul, însă am fost deranjată de mici lucruri cum ar fi statul la coadă degeaba, coadă imensă la cabina de probă, îmbulzeală. În mare a fost ok, organizarea a fost bună, angajații foarte amabili. Până la urmă H&M e un nume și e preferatul meu în ceea ce privește magazinele de îmbrăcăminte:)







 








2 comments: