Sunday, October 7, 2012

Starting my first blog

De vreo doi ani de zile tot spun că îmi fac blog. Dar am tot amânat, ba că nu am aparat prea bun, ba că nu știu cum vor reacționa ceilalți, ba că nu sunt îndeajuns de bună să fac asta...când într-o zi, în timpul unui curs mai plictisitor de la facultate, mi-am zis HAI! azi te duci si-ți cumperi un aparat bun, lași deoparte părerile celorlalți și te apuci de el. Până la urmă eu am fost tot timpul persoana care nu bagă de seamă tot ce zic ceilalți, dacă mie îmi place, o fac. Si, având în vedere optimismul meu covârșitor, nu are cum să nu iasă bine:))
Cine mă cunoaste știe prea bine. Eu sunt Andra, cu pălăria pe cap, ochelarii pe ochi și zâmbetul pe buze în marea majoritate a timpului, cu mâinile pe ghidon, cu prea multă voie bună, cu idei nebunești și îndrăgostită de viață. Cam asta sunt eu:)

Ieri am fost cu tata prin muzeu, e fotograful meu de ocazie. În fiecare weekend facem câte o tură cu biciletele și, cum am o nouă ocupație, am zis să ne și pozăm puțin.
Enjoy!
Andra D.









cercei: handmade, pantaloni: Pimkie, bluza: Gina Tricot, geaca: H&M

2 comments: