Tuesday, October 30, 2012

The Blue Bowler Hat

N-am mai postat de ceva timp...Nu, nu mi-am luat liber de la așa ceva, l-am început și mă țin de el, dar pur și simplu nu am reușit să mai postez. Sunt o persoană ocupată, da, așa este, sau cel puțin așa țin să cred;)
Facultatea îmi ocupă mare parte din timp, e ultimul an și acum parcă s-au adunat toate. Dar până la urmă cred că m-aș plictisi dacă aș avea prea mult timp liber.
Azi am reușit să stau la câteva poze, făcute tot pe fugă. Ideea e că s-a făcut cam frig afară și cheful cam dispare. Se spune că de vineri se încălzește...să vedem, în vreme n-am avut niciodată încredere.
Și pe lângă asta, m-a cam cuprins astenia de toamnă, iar schimbarea orei m-a buimăcit.
 Sper ca totul să revină la normal într-un timp cât mai scurt:D

 

 


Rochie: Stradivarius, Jachetă și Pălărie: H&M, Cercei: Accesorii Handmade

No comments:

Post a Comment