Wednesday, November 21, 2012

Inspiration

 Everything around me is a source of inspiration. If I find something very interesting I go for it, but in the same time I try not to be a copycat. I follow lots of blogs and everywhere I look I find something to suit my mind. I also find my wardrobe very inspiring sometimes, it depends on my mood:) Shops like H&M, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Zara, Romwe, Asos, Urban Outfitters and of course second hand stores give me ideas of how to combine my clothes and how to modify them. I shall not forget about lookbook.nu which is my real inspiration, I follow this website for several years and I think is one of the best in street fashion.

Totul în jurul meu mă inspiră. Dacă găsesc ceva interesant îl adopt,  dar în același timp încerc să nu copiez. Urmăresc o mulțime de bloguri și peste tot găsesc câte ceva care să se potrivească stilului și ideilor mele. De asemenea, garderoba mea este o adevărată inspirație câteodată, depinde de starea mea de spirit. Magazine ca H&M, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Zara, Romwe, Asos, Urban Outfitters și bineînțeles cele de second hand îmi dau idei de a-mi combina hainele și de a le modifica. Să nu uit de lookbook.nu, adevărata mea inspirație, urmăresc acest site de câțiva ani și consider că este unul din cele mai tari în street fashion.



 


 



 




No comments:

Post a Comment