Tuesday, December 18, 2012

Barcelona, mi amor

Another wish fulfilled! :x
This is what I call happiness. Look at my face and you'll see a glimpse of my inner feelings. I've always wanted to visit Barcelona. Even though it was a short trip - only for a few hours - my heart didn't slow down. I was so so so enthusiastic!  
The weather was so friendly, people were speaking spanish all around me, the streets were full of shops, every street has a Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius or Blanco shop.
Sagrada Familia is so big and so imposing; everywhere you look you'll see El Corte Ingles, el mar es incredible, there is a Mall on the water and Las ramblas de Barcelona is my favourite place - guess why?!
Amazing day. Thanks for standing me an entire day, cousin! I know boys don't like shopping :P

A fost o zi minunată!
Mi s-a mai îndeplinit o dorință, am putut s-o sterg liniștită de pe wishlist-ul meu.
Sunt fericită, m-a cuprins o fericire imensă. Uitați-vă la fața mea și vă veți da seama imediat de ceea ce simt... întotdeauna mi-am dorit sa vizitez Barcelona și iată-mă aici, în acest loc minunat plin de chestii minunate cu oameni minunați:) Chiar dacă a fost o excursie foarte scurtă - cateva ore- inima mea nu a încetinit - îmi tresărea din piept. Am fost șîncă sunt foarte entuziasmată!
Vremea a fost genială, soare, căldură mare, în luna decembrie mai rar să vezi asa ceva; lumea vorbea spaniolă în jurul meu - un alt motiv de bucurie, străzile erau pline de magazine, fiecare stradă avea un Stradivarius, Zara, Bershka, Pull&Bear sau Blanco. 
Când am iesit de la metrou vărul meu mi-a spus uite-te în spate! WOW, era Sagrada Familia, atât de mare și de impunătoare. Mi-am ridicat capul și aproape m-a luat amețeala, eram foarte, foarte aproape de ea. Peste tot unde te uiți vezi El Corte Ingles, marea e incredibilă - are și un Mall construit pe apă. Las ramblas e zona mea preferată din Barcelona - oare de ce?!
A fost o zi superbă. Mulțumesc vărului meu că m-a suportat o zi întreagă... știu că băieții nu suportă shoppingul :P

















second hand shop





 Port Vell harbour Barcelona




             Palau Güell de Gaudí




 Plaza de España



2 comments:

  1. Felicitari pentru minunata ocazia de a vizita acest oras magnific numit Barcelona,mie imi bate inima in piept numai cand ma uit la pozele tale !!!
    De foarte multa vreme imi doresc si eu sa vizitez acest oras,pana acuma am fost doar cu gandul la el si mi se pare fabulos!, ca de altfel tot sudul Spaniei,amprenta lasata de magnifica civilizatie maura asupra oraselor din sud pur si simplu iti taie respiratia cu fantanile,gradinile,mozaicurile superbe de pe cladiri si multe alte lucruri deosebite.
    Calatorie placuta draga mea prietena! si bucurate de fiecare minut petrecut acolo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!!
      Mai am cateva zile de admirat minunata Spanie si de postat o gramada de poze:)

      Delete