Monday, December 31, 2012

How I spent my last day of 2012

I love sport!! It's my favourite thing to do, even on my last day of the year. Instead of sleeping and preparing for the party I decided to continue with my training. I want to practice as much as I can in 2013, that's why my last day is a sporty one. Hehe :)
I woke up in the early morning with so much energy and this is amazing. Keeping active is my way of life!!
Happy New Year everybody!! May 2013 bring you all the things that make you smile!!

Iubesc sportul!! Este activitatea mea preferată, chiar și în ultima zi a anului. În loc să dorm și să mă pregătesc pentru petrecerea de Revelion m-am decis să continui cu antrenamentul meu. Vreau să practic cât mai mult sport în 2013, de aceea această zi a stat sub semnul activității fizice. 
M-am trezit de dimineață devreme cu atâta energie, a fost uimitor. Sportul este stilul meu de viață. 
Un An Nou fericit tuturor!! Fie ca anul 2013 să vă aducă toate lucrurile care vă fac să zâmbiți, în special cele imateriale!!









No comments:

Post a Comment