Thursday, December 6, 2012

It's Time For Presents!!

These are a few of my lovely presents:)
Guess what? I'm going to Spain! Yey! I've always dreamed of visiting Barcelona. So my dream is about to come true :) I knew why December is my favourite time of the year. Thank you Sibiu International Theatre Festival for that! <3
I got a super duper lovely bike...well a necklace ;)) But I love it.
a great backpack and an awesome handbag. 
I shall not forget about the marshmallow bag...my favourites.


 Acestea sunt câteva din cadourile mele drăgălașe :)
Ghiciți ce? Mă duc în Spania! Întotdeauna mi-am dorit să vizitez Barcelona (e un vis mai vechi de-al meu). Așadar visul meu e pe cale să se îndeplinească. Știam eu de ce decembrie e perioada mea preferată din an.
Mulțumesc Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu pentru asta! <3
Am primit o super bicicletă...bine un lanț cu bicicletă ;)) Dar îmi place la nebunie!
un rucsac foarte drăguț și o geantă tare tare faină.
Să nu uit de punga de marshmallow...preferatele mele. 

Gracias por todo!







No comments:

Post a Comment