Sunday, January 6, 2013

Favourite pair of shoes

I've always loved to dress comfy. This new pair of shoes is cozy and modern. I have another pair like this one, but when I saw this copy of Isabel Marant sneakers in Bershka I just couldn't resist them. 
My mother told me that I'm crazy about shoes. True that. When I see something that I like and it's afordable I buy. No matter how many pairs I own :)
P.S. I feel from outer space dressed like this, dunno why  :P

Întotdeauna mi-a plăcut să mă îmbrac confortabil. Perechea aceasta nouă de ghete este super confortabilă și în același timp e ultimul trend (care m-a prins și pe mine puternic de tot).
Mai am o pereche de genul acesta, dar când i-am văzut în Bershka nu le-am putut rezista - sunt copie după modelul Isabel Marant.
Mama îmi tot spune că am o obsesie pentru pantofi. Și are dreptate. True, true :) Când văd unii care îmi plac și mi-i pemit, ai mei sunt! Nu contează câte perechi am :)
P.S. Mă simt venită din spațiu îmbrăcată așa, dar nu știu de ce :P

 

 

 




 






No comments:

Post a Comment