Monday, January 7, 2013

Pages of my travel journal : Spain

Here you have a part of my Spain vacation... Tarragona, Salou, Cambrils, Barcelona <3, Montblanc and L'Espluga de Francoli. I really can't decide which one is my favourite, everywhere I felt amazing. Spain is amazing, the language is great, people over there are nice, the weather is kind and so on. Can't say a bad thing about this country. Or, better said, I haven't seen a thing to make me change my mind. 
I had the opportunity to see the mountains and the sea in the same day :) Two of my favourite things on Earth.
And I know that one day I'll visit Spain again. And it will be soon :)
Hope you like it!!
Love, Andra 

Aici aveți o parte din excursia mea în Spania...Tarragona, Salou, Cambrils, Barcelona, Montblanc și LțEspluga de Francoli. Nu pot să spun că am un loc preferat în toate astea, peste tot m-am simțit extraordinar de bine. Spania e minunată, limba spaniolă e genială, oamenii sunt foarte deschiși și vremea e prietenoasă. Nu pot spune un lucru rău despre țara asta. Sau, mai bine zis, nu am văzut un lucru care să mă facă să-mi schimb părerea despre Spania. 
Am avut șansa să văd și muntele și marea în aceeași zi! Două din lucrurile pe care le iubesc din lumea asta.
Și știu că într-o zi voi vizita Spania încă o dată. Și asta va fi curând :)
Sper să vă placă!
Andra



Tarragona





 Salou












Barcelona







Rambla 


 Port Vella Marina @ Barcelona



The Spanish Square/ Plaza de Espana

Montblanc citadel/ Montblanc, orașul cetate



















Tarragona by night/ Tarragona pe seară

On the road @ Barcelona/ pe autostradă @ Barcelona

Port of Tarragona/ Portul din Tarragona

Tarragona Theatre/ teatrul din Tarragona

No comments:

Post a Comment