Friday, January 11, 2013

School girl

With a backpack on my back and a childish look - that/s the way I decided to pose yesterday :)
I wore denim on denim (looks like an uniform for me), a glitter sweater because it/s freezing outside, a teddy bear hat for our -27 degrees and my backpack - a must have for school.
Plus, I wore my smile and my childish face :)


Cu rucsacul în spate și cu o expresie de copil - așa m-am decis să pozez ieri :)
Am purtat denim cu denim (mie îmi aduce a uniformă), un pulover cu inserții sclipitoare (trendul e trend) pentru că afară e atât de frig de ne îngheață și sufletele, o căciulă numai bună pentru cele -27 de grade și rucsacul încăpător - un must have atunci când mergi la facultate/școală.
În plus mi-am purtat zâmbetul și mimica puerilă :)








4 comments: