Tuesday, January 29, 2013

Touch of Neon

Finally an outfit with my new favourite bag from Steve Madden :)
I decided to wear a total black outfit to highlight the bag. Even though it's quite small it is very practical and spacious - yes, it's like the tent from the movie Harry Potter (les connoisseurs know it :))
In another train of thoughts my exams are almost over. I had two weeks full of stress, less sleep and not too much time for myself. Thank God I didn't have to quit my sport classes. I'm dead without sport! :)
So, what do you think of this black neon outfit?

În sfârșit un outfit cu noua mea geantă Steve Madden :)
M-am decis să port o ținută all black pentru a pune în evidență geanta. Chiar dacă pare mică, în realitate e foarte practică și spațioasă - da, e ca acel cort din Harry Potter (cunoscătorii știu asta:)))
În altă ordine de idei examenele sunt pe terminate (sincer abia aștept - e un sentiment așa puternic). Am avut două săptămâni nebune, nebune de tot, pline de stres, puțin somn și nu prea mult timp pentru mine. Bine că nu a trebuit să renunț la orele de sport. Sunt praf daca nu fac sport...cred că am devenit dependentă...
Îmi e ciudă că nu reușesc să postez mai des, nu mai am timp să fac poze. Dar săptămâna viitoare, pe final, sunt gata cu examenele și mă așteaptă vacanța, distracția și călătoriile. Can't wait!!
Și, ce părere aveți de ținuta monocromă?

P.S. în curând voi lansa un concurs în colaborare cu Accesorii Handmade. Don't miss it!!
<3


 

 


 


 

No comments:

Post a Comment