Friday, March 1, 2013

Mărțișor

Tradiție, tradiție...
O tradiție frumoasă, una alb-roșu plină de seninătate, care ne aduce primăvara, da, minunatul anotimp mult așteptat în fiecare an :)
Se spune că sărbătoarea de Mărțisor a luat naștere pe vremea Imperiului Roman, când Anul Nou se sărbătorea în prima zi din martie - prima zi de primăvară.
Doamnele și domnișoarele primesc astăzi de la domni și domnișori mărțișoare pe care să le poare în piept toată luna martie. Și sunt o grămadă de mărțisoare în Sibiu, aveți de unde alege, toată pietonala Bălcescu e plină de tarabe colorate și încărcate de minunății lucrate manual. Și eu am una preferată :)
Sunt tare frumoase și ar fi păcat să nu vă fac și vouă cunoștință cu produsele unicat ale Cristinei, o tânără pasionată de handmade, în special de broșe și cercei. 
Și pentru că de Mărțișor trebuie să ne facem remarcate, eu vă recomand să purtați un articol special. Mi-am ales și eu unul foarte drăguț.

Iar în încheiere țin să vă urez vouă, fetelor, așa ca de 1 martie, o primăvară frumoasă, plină de iubire și seninătate :)


 
















No comments:

Post a Comment