Friday, March 29, 2013

Be your own kind of beautiful

I know I' not original with this title....but that was the first one to describe my post :)
Dress the way you want, dress the way you feel beautiful...and the way you feel confortable in your skin :)
Don't be afraid to be different! Look at me...I love wearing hats, big glasses, weird clothes and colours ;)) 
This is my style...and I feel great dressed exactly the way I want :) 
You are just perfect with your favourite clothes and a smile on your face :) 
Feel good in your skin and you are beautiful :)

Lots of love, Andra D.

Știu că nu am fost cea mai originală cu titlul acesta...dar a fost primul care mi-a venit în minte pentru acest post :)
Îmbracă-te așa cum vrei, așa cum te simți frumoasă și așa cum te simți confortabil în pielea ta :)
Nu-ți fie teamă să fii diferită! Uite-te la mine...îmi place la nebunie să port pălării, ochelari mari, haine ciudate în culori și mai ciudate ;))
Acesta este stilul meu...și mă simt minunat îmbrăcată așa :)
Simte-te bine în pielea ta și esti frumoasă!

Cu mult drag, Andra D.
 





 









 

 

Skirt: Gina Tricot, Jacket: Mossimo by Target, Shoes: H&M, Hat: Terranova


2 comments: