Saturday, March 16, 2013

Întâlnire cu Andreea Raicu

Am primit niște sfaturi foarte utile de la Andreea Raicu. Le-am băgat la cap și voi incerca să le pun în aplicare. Mă simt mult mai bogată acum și mă bucur să știu mai multe despre blogging. Mulțumesc frumos! 
Mă simt chiar norocoasă că am reușit să particip la acest eveniment.
 Întâmplarea a făcut să mă aflu în Arad și nu în Sibiu...așa că la vederea afișului cu evenimentul am știut clar ce fac vineri seara :)
Andreea a venit în Arad să-și lanseze cartea și colecțiile de haine și bijuterii. Acum sunt și eu posesoarea cărții...mi-am dorit-o de ceva vreme mai ales pentru că vorbim aici de un stil de viață sănătos. 
În cartea Mănâncă și arată bine găsim rețetele preferate ale Andreei, descoperite de-a lungul timpului în călătorii sau aflate de la prieteni și aflăm principiile de bază ale unei nutriții sănătoase (o chestie la care eu tin foarte mult). Cartea oferă idei sănătoase pentru cele trei mese principale și, o chestie care mi-a plăcut foarte mult, rețete de gustări, sucuri și smoothie-uri. I only have one word for this -YUMMY!

Colecția de haine Simplicity e compusă din 12 piese vestimentare de bază pentru orice garderobă, reinterpretate în acord cu tendințele actuale, cu stilul Andreei și cu linia brandului PNK casual. Mai jos găsiți o parte din articolele Simplicity. Rochia neagră de piele, fusta lungă, fusta conică, tricourile sunt nemuritoare.

A fost o experiență frumoasă și mă bucur mult că am avut ocazia să o cunosc pe Andreea :)





















2 comments: