Friday, March 15, 2013

Streetstyle Inspiration

I will never ever get tired of visiting fashion blogs. It's part of my life..
This is my inspiration...I find it very helpful in picking my everyday outfits.
 When I'm out of ideas, I always find something interesting in these blogs.
My favourite muses ever are Betty from Leblogdebetty, Andy Torres from stylescapbook and Sietske from connectedtofashion
I also love The Sartorialist , a blog full of style :)
Many people told me that my blog is inspiring. Well thank you very much, this is a compliment! <3

Niciodată nu mă voi sătura de blogurile de modă. Sunt parte din viața mea..
Sunt inspirația mea. Mă ajută mereu să îmi aleg ținutele de zi cu zi.
Când nu am idei, întotdeauna găsesc ceva interesant în ele.
Bloggerițele mele peferate sunt Betty, Andy Torres și Sietske. 
De asemenea îmi place foarte mult The Sartorialist, este un blog cu mult stil :)
Multe persoane mi-au spus că se inspiră din blogul meu; mulțumesc frumos, este un compliment!! <3


































No comments:

Post a Comment