Monday, March 4, 2013

Take Me Back in Time

I'm so so happy to write this post!
I had the amazing opportunity to take a walk around and shoot some photos with Gabriela. It was a very interesting experience. I know her for quite some time, but never thought about doing this. She came up with this idea of taking some pictures with me in the old town. 
And it turned out very very well. 
For this shooting I chose to wear a camel coat, studded boots, black dress underneath a black sweater and, of course, my favourite hat :)

You can find Gabriela here:  http://gabrielacuzepan.tumblr.com/
I realized she is one of my favourite photographers. For sure!!
xoxo

Sunt foarte fericită să scriu, într-un sfârșit, această postare. 
Am avut o ocazie minunată de a face niște poze cu Gabriela. A fost o experiență foarte interesantă. O cunosc de ceva vreme, dar niciodată nu m-am gândit să pozez cu ea. 
Gabriela a venit cu ideea de a ne plimba puțin și de a mă surprinde în cateva cadre; am colindat orașul vechi și ne-am distrat de minune.
Pentru acest shooting am purtat un palton camel, ghete cu ținte, o rochiță neagră, un pulover negru și, bineînțeles, pălăria mea preferată. 

Pe Gabriela o găsiți aici: http://gabrielacuzepan.tumblr.com/
Mi-am dat seama că este unul dintre fotografii mei preferați. Cu siguranță!!
xoxo











Camel Coat: H&M, Studded Boots: Zara, Dress: Bershka, Knit: Zara, Hat: Terranova

No comments:

Post a Comment