Saturday, March 23, 2013

The Painter

Out and about with a simple style and a painter beret :) 
With my smile on and my new pair of glasses I had so much fun in the sunny city.
I wanted to dress very comfy and not caring about trends...I felt amazing in my men-style shoes.
Have an awesome day :)

La pas cu un o ținută simplă și o beretă de pictor :)
M-am distrat de minune în însoritul oraș cu zâmbetul pe buze și cu noua pereche de ochelari.
Am vrut să fiu cât mai lejeră fără să-mi pese de trenduri...și m-am simțit foarte bine în ghetele mele de inspirație bărbătească.
O zi superba :)










 


2 comments:

  1. Ai un look original, îmi place cum ai combinat toate piesele de îmbracăminte.
    Şi eu îmi doresc o pereche de ochelari un pic mai mari, aşa cam ca ai tăi.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc :)
      Am avut ochelari si mai mari, dar acum am gasit marimea care mi se potriveste cel mai bine, zic eu :D

      Delete