Wednesday, March 6, 2013

Tu veche pasiune, fotografia

Dintotdeauna am fost pasionată de fotografie. Sau poate e prea mult spus așa...
Mă rog, eram destul de mică atunci când am început să fotografiez, pozam orice, îmi plăcea că aveam un aparat din Germania și mă simțeam altfel, deh, nu toată lumea avea pe vremea aceea aparat foto din Germania :) Făceam poze mai ales când mergeam în excursii, îmi cumpăram entuziasmată filme și le schimbam cu mare grijă.
Și anii au trecut și au apărut aparatele digitale, au apărut programele de editare - mare pasiune am mai făcut din modificarea pozelor. Îmi aduc aminte de perioada aceea când tot tineretul încărca poze pe internet care mai de care mai artistice, mai interăesante; bineînțeles că printre aceștia îmi găseam și eu locul. Eram foarte atentă să le fac cât mai atractive, să le editez diferit de ceilalți, în maniera mea oarecum artistică.
Și iată-mă azi, cu un blog la activ, multă pasiune pentru artă, cultură, dar în special pentru modă și călătorii. Călătorii pe bicicletă, ipostaze fashioniste, prezențe la evenimente interesante din orașul meu, toate acestea le imortalizez...pentru că încă mai am o mare pasiune pentru fotografie. Îmi plac amintirile, uitându-mă la poze retrăiesc acele momente, unele mai frumoase, altele diferite...Și e minunată senzația, chiar dacă nu reușim să reținem detalii prea multe, pozele o fac, iar simpla lor expunere ne ajută să călătorim înapoi în timp, pentru scurte, dar frumoase trăiri. 
Și totuși mi-ar plăcea să urmez un curs foto pentru a mă perfecționa...sunt o grămadă de avantaje. Să faci poze bune e ceva în ziua de azi. Toată lumea face poze, dar creativitatea a cam dispăut din peisaj. Urmând un astfel de curs poți să vezi lumea altfel, găsești mai ușor alte abordări ale lumii în care trăim, ai șansa de a te distinge. Poți fi WOW-ul mult așteptat.
De ce m-aș înscrie la un curs foto profesionist? Pentru că lucrez cu imaginea, atât la muncă, cât și la distracție. Sunt studentă la Comunicare și imaginea e vitală în viața mea, iar blogul meu înseamnă fotografie, postez mai multe poze decât scriu, de multe ori las imaginile să vorbească în locul meu. Știu că viitorul meu se bazează pe asta. Și chiar dacă voi fi un om de comunicare, limbajul meu se va axa pe imagine.
Iar Școala de Fotografie Image Art vine în ajutorul nostru oferindu-ne cursuri profesioniste acreditate de Ministerul Muncii, Cercetării și Educației. Instruirea constă în ore de teorie alternată cu multă practică - de care avem mare nevoie în ziua de azi. Obținerea diplomei se face printr-un examen ce constă în realizarea și prezentarea unui portofoliu de imagini la sfârșitul cursului + un test grilă. Cursurile durează patru săptămâni (orele 16-20) plus aproximativ două săpt. de pregătire pentru examen, în cazul celui desfășurat zilnic, și 6 weekenduri (sâmbătă și duminică, orele 10-18) plus un weekend de pregătire pentru examen, în cazul celui desfășurat pe weekend. Cursanții, în număr de 14, vor beneficia de suport de curs. 
Cursul abordează istoria fotografiei, tehnica fotografică, fotocompoziția, prelucrarea și finisarea fotografiei digitale utilizând Adobe Photoshop. (pentru a vizualiza programa completă click aici)
Pe lângă acest curs de fotografie, Image Art mai oferă pasionaților un curs de tehnică și artă fotografică, un curs flexibil, bazat pe cerințele cursanților. 

Mai multe detalii despre cursurile Image Art, noutăți, fotografii și contact găsiți accesând site-ul lor sau pe Facebook


No comments:

Post a Comment