Tuesday, April 2, 2013

DIY: Collar Necklace

This is my first denim collar necklace...what can I say, I was very inspired that night when I decided to make it.
You will need: colored buttons (check grandma's case), a piece of denim cloth (take it from some old pants), niddle and thread, marker.
I really like the result considering it's my first attempt :)
The idea of colored buttons thrills me. Besides, this collar fits perfectly with a simple outfit, it makes you stand out from the crowd :)

Când îți vine inspirația trebuie sa ții bine de ea :)
Așa mi s-a întâmplat și mie, m-am trezit cu ideea și repede am pus-o în practică.
Sunt mulțumită de rezultat mai ales că e prima încercare de acest gen. Țin să menționez că acum arată un pic mai bine pentru că l-am finisat.
Așadar mai jos aveți pașii care trebuie urmați pentru a realiza un colier din denim cu nasturi colorați.
Am folosit următoarele : nasturi din cufărul bunicii, material de blugi de la niște pantaloni vechi pe care i-am scurtat, ac și ață, foarfecă, marker și un model pentru contur (nu e neapărat să aveți unul, puteți trasa direct și ulterior să îl retușați). Vă sfătuiesc să trasați pe spate conturul :)
Mă încântă ideea nasturilor colorați, mă binedispun; în plus colierul merge perfect la o ținută simplă, pentru că o scoate din anonimat :)


 








No comments:

Post a Comment