Thursday, April 18, 2013

SibiuSmart @ Bucharest

Sibiu Cultural Embassy @ Institute, The Cafe - Bucharest
Știrbei Vodă Street, 104-106

 N-am mai fost de câțiva ani la București.
M-am bucurat să revăd acest oraș frumos, cu oameni stilați și localuri selecte.
Am avut ocazia să particip la inaugurarea Ambasadei Culturale a Sibiului la Institute, The Cafe. Anul acesta, Sibiul este SMART. Este vorba de agenda culturală a orașului de pe Cibin, o agendă care conține 78 de evenimente culturale prin care vor ieși în evidență creativitatea și latura universitară a Sibiului. Și cum Ambientul vrea să fie întotdeauna alături de sibieni, el este partenerul principal al Platformei Sibiu Smart 2013.
La Institute, The Cafe - un local plin de cultură, bucureștenii au ocazia să afle despre aceste evenimente, să participe la conferințe, să cunoască ultimele detalii despre Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu.
La evenimentul de luni, fotograful sibian Sebastian Marcovici și-a expus câteva fotografii reprezentative de la spectacolele cheie din Sibiu de anul trecut.
Ambasada a fost inaugurată de Ambient, Primăria Municipiului Sibiu și Teatrul Național Radu Stanca.

P.S. și pentru că sunt o mare pasionată de biciclete, mai jos am postat câteva „minunății” peste care am dat în capitală ;)

 

 

 

 













No comments:

Post a Comment