Wednesday, May 29, 2013

Absolvenți, dor de Vamă și Tudor Chirilă



Am reușit să zâmbesc și eu într-o poză alături de Tudor Chirilă...mă gândeam că acum trei luni făceam asta lângă Andreea Raicu :)

Studenții ULBS și AFT au spus adio studenției în cadrul evenimentului Gaudeamus organizat sub egida agendei culturale Sibiu SMART.
A fost evenimentul nostru, al studenților, un cadou oferit de universitate cu ocazia încheierii unei alte etape din viața noastră.
A fost o zi memorabilă, am simțit emoția absolvirii pentru a doua oară. De data asta am fost alături de toți colegii din universitate, am ascultat discursuri, multe discursuri, unele emoționante, altele emoționate :) 
Dar a fost plăcut, am fost o imensă „mare neagră” cu inserții colorate; din Turnul Sfatului această mare se vedea foarte frumos (vezi poza aici).
Am fost verzi și plini de energie. Mă uit la poze și văd multă frumusețe, momentele ăstea ne fac mai frumoși, zâmbim mai mult și cu sinceritate spun, ne fac mai uniți. S-a simțit asta și ieri. Păcat că toate se întâmplă acum, la sfârșit...
Am cântat, am răgușit, am dansat...Vama ne-a încântat la maxim! Am simțit un dor nebun de mare, de soare, am trăit emoții puternice, ne-am adus aminte de copilărie fredonând piesele vechi, ne-am simțit PERFECȚI cu toții, Piața Mare a fost perfectă! :)
Mulțumim Sibiu SMART, mulțumim pentru această seară de neuitat :)
Și „La mulți ani”, Tudor! :)

 















 


No comments:

Post a Comment