Wednesday, May 22, 2013

Graduation: I am a grown-up now



„You're a grown up now and your future looks so bright...”
I am!
I am so happy to experience this...it's once in a lifetime when you feel it!
So good, so true, so incredible, so amazing!
It might sound crazy but I had such a great feeling up there on stage, with that song in the background, "Tonight we are young, so let's set the world on fiiiiiire..."
We were the stars that day, every one of us dressed in graduation gowns and with those black caps falling over and over...we had such beautiful moments, smiling all the time and listening to our teachers' speeches.
Teardrops, hugs, photos, flowers, applauses, big words, kindreds, champagne...unforgettable memories :) 
But we shall not forget that we don't stop going to school when we graduate...because life is about learning!

„Ești un adult acum și viitorul tău arată strălucitor...”
Așa este și sunt mândră de asta! 
Am absolvit facultatea și a fost un sentiment puternic, emoționant, de neuitat.
Sunt extrem de fericită că am experimentat asta...este acel ceva pe care o singură dată în viață îl trăiești la așa o intensitate.
Poate sună ciudat, dar eu am simțit niște emoții de nedescris în cuvinte acolo sus pe scenă cu sutele de părinți, bunici și profesori în față, pe acele versuri vibrante ale celor de la FUN, „Tonight we are young, so let's set the world on fiiiiiire..."
Eram vedetele evenimentului, toată lumea ne aclama, noi eram o mare neagră de robe și toci, niște persoanlități puternice, chipuri frumoase,o fabrică de zâmbete...frumoase momente au fost și discursuri intense.
Lacrimi, îmbrățișări, fotografii, aplauze, cuvinte mari, neamuri, șampanie, gălăgie și bucurie multă....amintiri de neuitat :)
Să nu uităm totuși că nu încetăm să mai mergem la „școală” după ce absolvim....pentru că viața este o continuă învățare!



 
 



 

 










Dress: Topshop, Shoes: Zara, Clutch: Zara

No comments:

Post a Comment