Monday, May 13, 2013

One piece. Three outfits: Asymmetric Long Skirt

This second attempt is based on my asymmetric maxi skirt.
I would wear it with anything. It's just perfect, it goes both with something casual and elegant.
First outfit is composed of a bustier, a jacket and some lovely heeled sandals. I think it's a great combination for a party.
The second one is ideal for a walk in the park. It's very simple and casual, take a denim jacket, some flats and a coloured collar necklace and you're ready to go out and about.
The last one is my favourite, I think it suits me best. Rock and army with a touch of neon - I just looove this look!! This outfit is perfect for a midnight walk with your boyfriend :)

Which one do you like most?
 
A doua încercare de acest gen se bazează pe fusta lungă asimetrică. 
O putem purta atât la o ținută elegantă cât și la una casual.
Pentru primul outfit am ales o bustieră, sacou și sandale cu toc. Consider că este o ținută perfectă pentru o petrecere, o gală, o zi de naștere, oricum pentru un eveniment special.
A doua merge foarte bine pentru o plimbare în parc,ceva relaxant; este un stil simplu, cu balerini, geacă de blugi și un colier colorat care să înveselească întregul outfit.
Ultima este preferata mea. Aș purta-o oriunde, este stilul care mă caracterizează. Jacheta army cu ținte, colierul și geanta neon, ghetele negre sunt piesele de bază pentru o ținută de seară. Eu o aleg pentru o plimbare nocturnă în centrul orașului, un cocktail pe tersasă sau chiar pentru un spectacol de teatru.

Vouă care vă place cel mai mult?





 









3 comments:

  1. A doua imi place cel mai mult. Dragut blog, ma bucur ca te-am gasit!:)

    ReplyDelete
  2. Love that tweed jacket!

    <3

    Check out our little store at www.thedancingjewels.com if you adore statement pieces!

    xoxo
    hueys
    blogs @ http://thejewelsthatdance.blogspot.com

    ReplyDelete