Friday, May 10, 2013

One piece. Three outfits: Boyfriend Jeans


Stilul boyfriend a revenit, e peste tot aș putea spune și mie nu îmi pare rău deloc :)
De când mă știu am preferat hainele mai largi, confortabile, iar pantalonii „prietenului” sunt pur și simplu perfecți. Trebuie totuși să aveți grijă când îi alegeți să nu fie foarte largi pentru că își strică tot farmecul. 
Sunt practici pentru că merg atât la o ținută casual cât și la una elegantă. 
Eu am ales trei ținute, însă cu siguranță merg mult mai multe. 
Prima este simplă, de vară, cu pălărie și o cămașă lejeră, accesorizată cu piese neon. 
La a doua am optat pentru sacoul meu preferat cu un aer elegant, sandale gladiator cu toc, un colier și o poșetă plic mică.
Ultima este o ținută clasică, pentru promenadă; jeanși, tricou, geacă de piele și balerini. Țin să spun că niciodată nu am fost adepta stilului clasic, dar ținuta asta chiar îmi place :) Pentru a adăuga mai multă culoare acestui outfit am optat pentru colierul handmade by me :)

Vor urma și altele...
Pentru început vă las să cotrobăiți în garderoba prietenului după această piesă de „rezistență” ;))









2 comments:

  1. De unde ai cumparat sandalele din prima tinuta? :) Sunt f frumoase toate tinutele;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc :) Sunt de la H&M, le-am prins în Arad, a fost ultima pereche.

      Delete