Saturday, June 22, 2013

Handmade bicycles

 As a girl, I love wearing jewelries. The handmade ones are my favourite. For sure :)
I have a small collection of bikes accessories. The only thing I bought is the metallic pair, the rest of them are presents and prizes :) 
The red set is from Diana Ribana, it's a prize from SkirtBike 2013 :) Thank you! 
The other ones are from my best friends, the ones that know how much I love bicycles.
I always wear these lovely accessories with pleasure, they are my treasure. 
Hope you like them all :)

Îmi place să port bijuterii. Cele lucrate manual sunt preferatele mele :)
Am o colecție micuță de accesorii cu biciclete. Singurul lucru cumpărat de mine este perechea metalică, restul sunt cadouri și premii :)
Setul roșu este de la Diana Ribana cu ocazia SkirtBike 2013. Mulțumesc!
Celelalte accesorii sunt de la prietenii mei buni, cei care îmi cunosc pasiunea pentru biciclete.
Întotdeauna port aceste minunății cu drag, îmi place să spun că ele sunt comorile mele, simbolic vorbind.
Sper să vă placă și vouă :)



 










No comments:

Post a Comment