Thursday, June 27, 2013

One piece. Three outfits: The Rock T-Shirt

I like to say that deep down inside I am still a rocker :)
I have always listened to rock music thanks to my parents, they used to listen to the legendary rock bands. I grew up with Nirvana, Metallica, Led Zeppelin, Pink Floyd, Deep Purple, Black Sabbath. 
To be honest, I am very proud of it. And my style also :)
Wearing this T-shirt makes me feel confident. I am not afraid of anything, it is only the idea of being indestructible :) 
Again, I tried some different ways to wear it. 
First, I wanted an elegant look. This long veil skirt is good for summer, this is perfect for both elegant and casual outfits. It is always a good choice for a date :)
If you want to go out and about in a warm summer evening, consider the second look as the best option.
My last outfit is the simplest one - jeans and t-shirt, the classic rock outfit can be worn whenever. The flats and the hat complete this look, ones personality can take this simple outfit to the next level.

 Rock on!

Îmi place să cred că undeva, în adâncul meu, am rămas o rockeriță :)
Întotdeauna am ascultat muzică rock și asta pentru că ai mei ascultau trupele legendare. Am crescut cu Nirvana, Metallica, Led Zeppelin, Pink Floyd, Deep Purple, Black Sabbath.
Sinceră să fiu, mă simt foarte mândră pentru asta. Iar stilul meu este și el recunoscător :)
Să port acest tricou mă face să mă simt mai încrezătoare în mine. Nu îmi e frică de nimic, mă simt indestructibilă.
Am încercat să mă joc și cu această piesă vestimentară abordând mai multe stiluri.
Primul este elegant. Întotdeauna trebuie să fie unul de acest gen. Cu toate că la o primă vedere tricoul rock pare a se potrivi unei ținute cu jeanși și teniși, purtat cu o fustă lungă de voal, elegantă, poate să îl schimbe total. Este o alegere bună pentru o întâlnire. 
Dacă vrei să ieși în oraș într-una din caldele seri de vară, îți propun al doilea look. E lejer, dar, în același timp, eye-catching.
Ultima ținută este pe cât se poate de simplă - jeanși și tricou. Balerinii și pălăria întregesc ținuta, iar personalitatea celei care o poartă poate să facă dintr-un outfit modest, unul de apreciat.

Rock on!





 




 



No comments:

Post a Comment