Tuesday, June 25, 2013

One piece. Three outfits: The Romanian Blouse

Permit me to introduce the romanian blouse :)
This is my great-grandma's, I think it is almost 100 years old.
For me, it fits almost every outfit. I really love playing with styles.
The first one is quite elegant. These baggy pants are just perfect for this summer and the silvery fabric gives you a sophisticated look :)
The second one is both day and night outfit. These shorts are handmade by me :)
The last one is casual. This day outfit is simple but eye-catching.
Hope you like the ways I styled this lovely old romanian blouse :)

Permiteți-mi să vă prezint ia tradițională românească :)
Este a străbunicii mele, cred că are aproape 100 de ani.
Poate fi purtată cu orice, după părerea mea. Îmi place la nebunie să mă joc cu stilurile.
Prima ținută este elegantă. Șalvarii sunt perfecți pentru vara asta, iar materialul argintiu îți dă un aer sofisticat.
A doua este atât pentru zi, cât și pentru seară. Pantalonii scurți sunt rezultatul muncii mele din timpul liber :)
Ultima este o ținută lejeră, chiar dacă este simplă, e de efect.
Sper să vă placă modurile în care mi-am asortat vechea și simpatica ie :)





 


 







No comments:

Post a Comment