Thursday, June 6, 2013

Prom Day @ University

I'm getting ready for a great day :)
I am so excited about this last party. „It's gonna be a blast!”
I'm waiting to put on my lovely dress (I will show you pictures of it the next days) and my high heeled shoes.
I've got my nails and my make up done and now I'm waiting for my bf to arrive to start the real operation - the hair :)
Meanwhile I prepare my bag. What's in it? Well, the wallet, the camera, the keys, the mobile phone, some cosmetics - lipgloss, powder,nail polish for the tights and don't forget about some patches for eventual blisters. 
Looking forward to good company, good food and lots of fun!

Mă pregătesc pentru o zi memorabilă :)
Sunt foarte nerăbdătoare să înceapă acest ultim eveniment care marchează încheierea unei etape frumoase din viața mea. 
Abia aștept să-mi îmbrac minunata rochie (vă voi arăta poze cu ea zilele următoare) și să-mi încalț pantofii cu toc.
Mi-am făcut unghiile și m-am machiat, iar acum îmi aștept prietena de suflet să-mi facă părul - grea operație.
Între timp îmi pregătesc geanta. Ce conține? În primul rând portmoneul, cheile și mobilul, câteva cosmetice - un luciu de buze, pudră și o ojă - pentru colanți, în caz că se agață. Niște pansamente pentru situații de urgență nu strică. 
Sunt convinsă că va fi o seară minunată alături de toți prietenii făcuți în facultate, că vom mânca bunătăți și ne vom distra alături de profesori :)

 








 



No comments:

Post a Comment