Saturday, July 27, 2013

Flower power

I bought this overall at a SH store last year but never got around to wearing it. This year I decided to get it out of my wardrobe and wear it as much as possible. It is so summerish and I love the way it looks with this pair of boots. I think this is a perfect outfit for a festival :) 

Am cumpărat salopeta aceasta anul trecut dintr-un SH, dar nu m-a încântat atât de mult încât să o port. Anul acesta însă, m-am decis s-o scot de la naftalină și s-o accesorizez cum știu eu mai bine. Promit s-o scot la plimbare cât mai des. Mie îmi place foarte mult, nu înțeleg de ce am lăsat-o să zacă în dulap atâta timp.
E perfectă pentru vară și arată demențial cu o pereche de bocanci. Îmbrăcată așa sunt gata pentru orice festival :)








Short Overall: Jean Paul (SH), Shoes: Stradivarius, Bag: Bershka

No comments:

Post a Comment