Friday, July 19, 2013

Going hippie

First outfit post after so long. 
Everything is finally over, my graduation exams went great, I got the highest score in both of them and now I am free to enjoy this summer.
I bought some new items, new dresses, shoes and hats (never enough) and now I am ready to wear them and shoot as many outfits as possible.
What a beautiful day today! I really enjoyed taking pictures with my lovely friend, Alina. Our neighbourhood is so colourful, it inspired me a lot. 
As I told you, this summer I am going hippie. I wore a long dress with a faux leather vest, gladiator sandals and my statement necklace. Because it is very hot outside, I never leave home without my hat.
Hope you like this outfit, there's more to come :) Stay tunned!

În sfârșit postez și eu după o lungă perioadă de stres, sute de pagini și nopți nedormite. Asta e studenția și dor îmi va mai fi de ea. Și vor mai fi încă doi ani, sper la fel de interesanți și plini de realizări.
Am terminat cu bine, am luat notă maximă la ambele examene, totul s-a sfârșit, iar acum sunt liberă să mă bucur de vara care mă așteaptă de ceva vreme. 
Mi-am cumpărat niște piese de bază pentru acest sezon, rochii, pantofi și pălării (niciodată destule) și sunt gata să le port și să pozez cât mai multe ținute.
Am avut o zi foarte frumoasă pentru shooting, m-am simțit foarte bine și m-am lăsat inspirată de cartierul meu foarte colorat.
După cum vă spuneam în postările anterioare, vara asta voi posta cât mai multe ținute hippie. Azi am purtat o rochie lungă, vestă de piele ecologică, sandale gladiator și colierul meu preferat. Este atât de cald afară încât nu pot pleca de acasă fără pălărie - de fiecare dată asortată outfitului.
Fiți pe fază, voi reveni cu mai multe ținute în acest stil și cu idei noi pentru a supraviețui acestei veri toride și pline de culoare.

P.S. have you noticed my new haircut? 
ați observat noua mea frizură?

 




 



 

Dress, Vest: H&M, Shoes: Cropp, Bag: SH

No comments:

Post a Comment