Tuesday, July 30, 2013

Going to the gym outfit

These shoes are a real investment. I wear them all the time, no matter the season.
I always wanted  to wear them with a short large dress. Black on black is still a great choice, today was not so warm outside, so this outfit was my best option. I would call it less is more.
When you go to the gym you have to choose some light clothes, easy to change.
I felt very comfy dressed like this :)

Aceste ghete sunt o adevărată investiție. Le port mai tot timpul, indiferent de sezon. Sunt practice, se potrivesc la aproape orice ținută și sunt comode.
De când le-am cumpărat mi-am dorit să le port cu o rochie scurtă și lărguță. 
Negru cu negru rămâne o alegere inspirată; azi a fost destul de rece pentru această perioadă, așa că ținuta aleasă de mine a fost numai bună. 
Aș putea numi outfitul acesta minimalist, am mers pe ideea unui look cât mai aerisit.
Când mergi la sală trebuie să ai grijă să-ți alegi haine cât mai confortabile, ușor de îmbrăcat și dezbrăcat.
Eu m-am simțit foarte bine așa :)



Dress: H&M, Shoes: Bershka

No comments:

Post a Comment