Tuesday, July 9, 2013

Summer Inspiration

Now that I'm almost done with my final exams and work, I can share with you some of my inspirational photos for this summer.
I want to go hippie rock these months, wearing long dresses and ripped shorts and jeans, playing with colours and of course, everyday's item would be a hat. Definitely!
I already bought some long skirts and dresses, a pair of baggy trousers and I just can't wait to wear them every day :)
I wish you all a great summer!

Acum că aproape am terminat cu examenul final și cu munca, vreau să împart cu voi câteva momente de inspirație, câteva poze care mă ajută să-mi aleg ținutele pentru zilele calde ale acestei veri.
Vara asta vreau să abordez stilul hippie rock, așa că rochiile lungi, pantalonii scurți și elementele de culoare vor fi piesele de bază ale fiecărei zile și bineînțeles - elementul de rezistență caracteristic va fi pălăria :)
Mi-am cumpărat deja câteva fuste și rochii lungi și sunt nerăbdătoare să le port.
Vă doresc o vară minunată, să vă bucurați din plin de natură, de nisip, de munte, de soare și nu uitați, un outfit potrivit îți face vara mai frumosă! :)























1 comment:

  1. Ai ales niste fotografii extrem de inspirate si in ton cu tendintele verii. Abia astept sa vad tinutele pe care o sa le creezi <3

    Alexandra
    http://theshoependant.com

    ReplyDelete