Friday, July 5, 2013

The Blue Rider

What about a ride in the beautiful city of Sibiu?
Just wanted to feel this positive energy that Sibiu always gives me. 
Among tens of books and hard studying I found some time to enjoy this life I'm living :)
I chose to wear my new blue hat - the perfect one - with my checkered
 blue shirt and a simple pair of black skinny jeans.

Beloved hometown, I will miss you!

Cum îți sună o plimbare cu bicicleta în frumosul Sibiu?
Am vrut să scap de stresul acestor zile și să mă hrănesc cu energia pozitivă pe care orașul acesta mi-o oferă de fiecare dată.
Printre zeci de cărți, sute de pagini și studiu intens, mi-am găsit puțin timp pentru a mă bucura la intensitate maximă de viața asta.
Am ales să port noua pălărie care cu siguranță va fi piesa mea de rezistență din această vară. Cămașa albastră în carouri și pantalonii skinny negri - care sunt din nou în tendințe - m-au făcut să mă simt lejeră și plină de viață!

Drag oraș natal, îmi vei lipsi!





 


 




2 comments: