Friday, August 30, 2013

Boyfriends and pumps on the streets of Osterreich

My new outfit is quite an unusual one for me. Why? I am not used to wearing pumps, but I like the way they look with this pair of boyfriend jeans. 
I would say this is my favourite pair of heeled shoes, the rockish style was always a good choice for me. 
As you all know, I have a different way of dressing, I like things to be eye-catching, but in the same time they have to be very comfy.
Another thing, I never go outside without my hat.
If you are wondering what I carry with me in the first pictures, that is health...as I always eat and drink natural things, this one - called Frucht Molke (never seen it in Romania) - is just perfect for my lifestyle, I would drink it everywhere :)
Enjoy the streets of Austria!

Noua mea ținută este puțin neobișnuită pentru stilul meu. De ce? Nu sunt obișnuită să port pantofi cu toc, dar aceștia merg de minune cu noii pantaloni „boyfriend”.
Aș putea spune că este perechea mea preferată de pantofi cu toc, m-au încântat întotdeauna tendințele rock.
După cum probabil șitți cu toții, stilul meu de îmbrăcăminte este puțin diferit în sensul că îmi place să port piese „statement”, care atrag atenția, dar în același timp trebuie să fie confortabile.
Altă chestie, aproape niciodată nu ies din casă fără pălărie , fie ploaie, fie vânt :)
Dacă vă întrebați ce port după mine în primele poze, se numește sănătate. Pentru că mănânc și beau cât mai sănătos (sau măcar încerc), acesta - Frucht Molke (nu l-am găsit în România) - este băutura perfect pentru oricare moment al zilei, se potrivește stilului meu de viață și îmi dă energie. L-aș lua cu mine oriunde.














 

Pants: Pull&Bear, T-shirt: Terranova, Jacket, Bag: Bershka, Shoes: ZARA

No comments:

Post a Comment