Saturday, August 24, 2013

Going black

Here I am, black and joyful at the sea. 
I am so happy to finally post a new outfit. I decided to wear something simple, light, with hippy accents.
 The sea gives me a natural feeling - salt and sand in my hair, smooth and tanned skin, thin waist - all these make me feel better.
Pick a chiffon skirt and a simple knitted top, get a pair of gladiator sandals and put on the aviator sunglasses. Now you are ready to take a walk on the sunny seafront.
I know black is not for summer, but this outfit is pretty light. 
Enjoy!

Iată-mă, sunt la mare și sunt fericită. Soarele mi-a dat multă energie, multe zâmbete și idei de noi ținute.
Mă bucur că pot să postez în sfârșit. Am decis să port ceva simplu, lejer, cu accente hippy.
Marea îmi dă un sentiment de naturalețe - nisipul și sarea din păr, pielea fină și bronzată, talia mai subțire, toate acestea mă fac să mă simt mai bine.
 Alege o fustă din șifon și combin-o cu un top croșetat, încalță o pereche de sandale gladiator și poartă nelipsiții ochelari de soare aviator. Acum ești gata de o plimbare pe însorita faleză.
Știu că negrul nu e prieten cu vara, dar ținuta este una lejeră :)

R




 


No comments:

Post a Comment