Monday, August 5, 2013

Lady in red


Summer is the season when even the colours are more lively :)
I chose to wear something powerful, very colourful and peppy.
My new coral dress combined with the neon bag and the silver converse gave the city that little  extra colour that it needed.
I went out and about with the smile on my face and full of energy.
I kept my hair relaxed and decided to go au naturale with a makeupless face; still, I had some other accessories to make me feel comfortable: the neon necklace and my mother’s old clips earrings. Besides all these, I proudly presented my new skin colour, which I think suits me quite well :)
Now it’s time for you, my lovely bicycle riders, to try something colourful! You’ll be amazed how much confidence and energy it can give you!


Vara, și culorile sunt mai vii :)
Am ales să port ceva puternic, foarte colorat și plin de viață.
Rochița roșu corai combinată cu geanta neon și pantofii sport argintii au dat un plus de culoare orașului :) M-am plimbat cu zâmbetul pe buze pe străzi, am explodat de energie atât când m-am dus la sală, cât și atunci când m-am întors.
Părul l-am lăsat natural, nu am purtat machiaj, însă am avut alte accesorii care să mă facă să mă simt bine în pielea mea: colierul neon și cerceii vechi ai mamei, cu clipsuri. Pe lângă acestea, mi-am expus noua culoare a pielii; eu zic că am asortat-o bine :)
Poartă și tu ceva colorat vara aceasta și vei vedea cum te vei simți mai încrezătoare și mai energică!

 

 







 

 Dress: Stradivarius, Shoes: Converse, Bag: Steven by Steve Madden, Necklace: New Yorker

No comments:

Post a Comment