Wednesday, August 7, 2013

Long

O ținută lejeră pentru cele 38 de grade. Ce vară!
E imposibil să porți ceva strâmt, hainele trebuie să fie vaporoase și, dacă se poate, cu câteva mărimi mai mari (eu sunt adepta acestui stil baggy). 
Rochia este cumpărată dintr-un butic din Sibiu, vânzătoarea mi-a spus că este adusă din India și e unicat. Am fost plăcut surprinsă mai ales că poate fi purtată în diferite stiluri - de la rock la elegant. Azi m-am decis s-o accesorizez cât mai simplu, cu sandale romane și geantă poștaș mică. În zilele mai reci o voi scoate la plimbare cu o pereche de bocanci/cizme și o geacă de piele.

De mâine îmi iau liber, nu că n-aș fi liberă destul, dar de mâine nu voi mai avea acces la internet timp de o săptămână; plec într-un loc foarte frumos, un loc verde în care toate grijile dispar, acolo timpul stă în loc, nu ai semnal, așadar contactul cu lumea reală dispare. E un loc unde poți medita, unde îți poți pune gândurile în ordine, un loc unde te poți relaxa. Va fi o săptămână nouă, cu persoane noi, dar și vechi, cu amintiri și trăiri noi, cu zâmbete, distracție și multă dragoste de viață. 
Voi reveni cu gânduri și poze când mă voi întoarce. 
Bucurați-vă de soare și aveți grijă de voi!



 





No comments:

Post a Comment