Friday, August 16, 2013

Râul Alb, un loc de poveste

Au fost șapte zile fără semnal, șapte zile de distracție și voie bună, șapte zile în care m-am trezit la prima oră a dimineții pentru a-mi face antrenamentul și pentru a-l ajuta pe colegul meu, Mihai, „deșteptătorul” taberei. Au fost niște momente pe care cu siguranță nu le voi uita; am cunoscut oameni din toate colțurile țării, personalități diferite, zâmbete frumoase și minți sclipitoare.

Și totuși, unde am fost eu în cele șapte zile în care n-am dat niciun semn de viață? Ce este acest loc de poveste numit Râul Alb?

Pentru mine, Râul Alb e locul unde sufletul e mai viu ca niciodată, unde orice secundă e infinit, unde oamenii fac parte din familia ta; aici, totul prinde viață încă de la prima oră a dimineții. Aici, natura e viață, aerul e hrana care ne satură, liniștea e unguent universal. Aici e o altă lume.
Pentru al treilea an consecutiv am venit să-ți țin companie.
Ești neschimbat, mirosul e același, atmosfera de învățare plutește în aer, toată lumea e pregătită să afle noi informații. Îți mulțumesc că ai rămas la fel. Îmi era dor de tine, te-am așteptat de anul trecut, de când am plecat; mai știi, te-am lăsat în urmă cu câteva lacrimi în ochi; dar nu la fel de multe ca în primul an, atunci nu știam dacă te voi mai revedea. 

Ești bucuria verii, ești energie, ești veselie. Mi-ai adus zâmbetul pe buze cu mult înainte să vin aici, de abia așteptam să mă reîntorc.
De când te-am cunoscut ne-ai oferit zile însorite, mâncare delicioasă și ne-ai inițiat în tainele jurnalismului radiofonic. Anul acesta te-ai hotărât să ne înveți și teatru și film. Nu încetezi să ne surprinzi niciodată.
Dimineața ne încânți cu răcoare, la prânz ne dai căldură și seara – atmosfera perfectă pentru dans și voie bună. Ne oferi de toate, ai un suflet darnic și copiii sunt bucuria ta. Ai grijă de noi ca un părinte.
Tot tu mi-ai adus în dar mulți prieteni, prietenii pe viață, cunoștințe în toate colțurile țării și frați de cruce. Și acum țin legătura cu oamenii cu care mi-am petrecut primele șapte zile fără semnal, cu cei cu care am urcat la Podul Suspendat pentru prima oară și primii cu care am realizat spoturi publicitare audio.
Râul curge, prieteniile rămân...

Dragă Râule Alb, nu am cuvinte să-ți mulțumesc pentru tot ce ai făcut și pentru ceea ce continui să faci pentru noi, dar îți garantez prietenia mea pentru tot restul vieții.
























 

Acesta este fenomenul național de la Râul Alb, Atelier 13.
Pozele aparțin colegilor mei din tabără. 
Sper să mă revăd cu toți la anul!

No comments:

Post a Comment