Sunday, August 18, 2013

Stylish in the mountains :)


Săptămâna fără semnal de la Râul Alb nu a însemnat doar distracție, învățare și relaxare; eu mi-am putut purta ținutele fără restricții. A fost îndeajuns de cald pentru pantalonii scurți, dar ghetele erau indispensabile. Nu e de joacă cu clima de la munte, așa că un pulover e nelipsit din bagaj. 
Am făcut un shooting cu o prietenă dragă; ne amuzam copios în timp ce fotograful ne trăgea în chip.

Am mers după principiul - nicio zi fără pălărie. Soarele-ți zâmbește frumos, te alintă cu raze călduroase și puțin bronz - cel de munte-i cel mai cel - dar se-ascunde-n nori când ți-e lumea mai dragă. Așadar, atunci când îți faci bagajul pentru munte nu uita să pui în el o eșarfă, o jachetă, o pereche de bocanci și neapărat o cremă de protecție. Chiar dacă dimineața și seara e rece, la prânz soarele arde - pune crema și pălăria pe tine, neapărat :)

De la munte mergem la mare, următoarea postare va fi despre ținuta verii, direct de pe litoral :)






 


Andra - pantaloni Lee Cooper sh - handmade, pulover, pălărie: Terranova, bocanci: Stradivarius
Andreea - pantaloni: vintage, bluză: H&M, eșarfă: Bershka, teniși: Converse

1 comment: