Friday, August 2, 2013

Traditional Summer

What about wearing something traditional with some studded shorts? They are totally different, but I love the way they go together.
Here the weather is just crazy. I cannot wear anything else but shorts or skirts. But that's ok for me because I have a new skin colour, so the shorts fit me perfectly now, hehe :)  
I wanted to try something new but still fashionable, so I got the nr. 1 piece this summer - the traditional romanian blouse.  

Mi-am dorit să port ceva ieșit din comun, ceva care să nu se potrivească în mod normal. Așa că m-am decis să-mi combin vechea ie (piesa de bază a verii 2013) cu o pereche de pantaloni scurți cu accente rock.
Îmi place foarte mult rezultatul final, mi se pare că urmărește linia tradițională, dar este nuanțat de aceste detalii contradictorii ținutei.
Aici e foarte cald, e imposibil să porți altceva decât pantaloni scurți sau fuste, însă eu sunt mulțumită cu asta pentru că îmi pot expune noua culoare a pielii (swagger) hehe :)













No comments:

Post a Comment