Tuesday, September 24, 2013

Beautiful Skiathos Town

There are place on Earth you feel you belong there.
And this is one of those places. It is my first time in Skiathos, but I feel I was here before in another life.
Look at the pictures and you can see the beauty all around. Everything is dressed  in white and blue, even I chose an outfit to match with this town. 
The sky is just perfect, the sea - enchanting, the mountains - so beautiful. I call this place Heaven on Earth
The view from up there is outstanding, you can just lay on a bench and think about the immortality of the soul :)
The streets are narrow and sloping, if you want to work out here you only have to climb the stairs, then you'll feel exhausted, trust me ;)

Dear Skiathos, I promise I'll come back!

Sunt locuri pe Pământ cărora pur și simplu crezi că le aparții.
Acesta este unul din acelea. Este prima mea dată aici, în Skiathos, dar simt că am mai fost pe aceste meleaguri, cândva, într-o altă viață. 
Privește fotografiile și vei vedea că frumusețile sunt peste tot pe această insulă. Totul este îmbrăcat în alb și albastru, până și eu m-am potrivit cu orașul prin ținuta aleasă :)
Cerul este perfecțiune, marea - fermecătoare, iar munții...sunt literalmente minunați.
Eu numesc locul acesta Raiul pe Pământ. 
Priveliștea de acolo sus este remarcabilă, poți să stai pe o bancă și să cugeți la nemurirea sufletului :)
Străzile sunt înguste și înclinate, dacă ai chef de puțină mișcare tot ce trebuie să faci este să urci scările Skiathosului și într-o clipită te vei simți vlăguit., pe cuvânt ;)

Dragul meu Skiathos, promit să mă întorc!
 























Pants: DIY, Shirt: Pull&Bear, Shoes: Converse, Bag: Bershka

No comments:

Post a Comment