Wednesday, September 4, 2013

Black and White Tees

It never happened to me to buy the same piece in different colours. But this time I made an exception, I really liked this tee, its message, the shape, the fabric. 
I do believe in this phrase - „together we can do anything” :)
And I am so proud to wear them, they match every style and outfit. To be honest, I couldn't decide which one to buy and I said, go get both of them, you will definitely combine them well :) And so I did. 
I'm sure this was the best choice!

Niciodată nu mi s-a întâmplat să cumpăr aceeași piesă vestimentară în culori diferite (mă rog, în acest caz nonculori). De data asta am făcut o excepție, mi-a plăcut foarte mult tricoul, în special mesajul lui, tiparul și materialul. 
Chiar cred în sintagma aceasta - „împreună putem face orice” :)
Și sunt foarte mândră să-l port, mă face să mă simt mult mai bine în pielea mea, se potrivește oricărui stil și oricărei ținute - casual sau elegantă.
Sinceră să fiu, nu m-am putut decide asupra culorii și mi-am spus:  încearcă să le iei pe ambele, sigur reușești să le combini frumos. Și așa am și făcut :)
Știu sigur că a fost alegerea cea mai bună!








Tees: New Yorker

No comments:

Post a Comment