Sunday, September 29, 2013

My Beautiful Summer


Retrospectiva verii :)
De obicei nu postez „vechituri”, îmi place să susțin sus și tare că prezentul contează și nu ziua de mâine sau cea de ieri, nu mă hrănesc cu amintiri, ci cu darul zilei de azi. Cred că cel mai frumos lucru în viață este să zâmbești chiar și atunci când te simți „down”, chiar și atunci când știi că nu mai ai de ce s-o faci, când toate problemele par să se prăbușească în capul tău. Cheia e la tine, zâmbește, e cel mai bun medicament :)
Chiar și acum când trec și eu prin momente mai puțin frumoase, zâmbesc. O fac pentru că știu că așa trec mai repede peste aceste zile, pentru că nicio problemă din lume nu merită să te copleșească. Viața e prea scurtă și prea frumoasă pentru a ne lăsa acaparați de relele care ne înconjoară.
Pe lângă starea care se vrea menținută optimistă, mă uit la vara care tocmai a trecut, frumoasa mea vară de care, probabil, îmi va fi dor. Eu însă știu că vor veni momente frumoase în continuare, dar în special știu că le pot face eu așa.
Recunosc că a fi în locul potrivit la momentul potrivit și a cunoaște persoanele potrivite au fost „baza” frumoasei mele veri.
Așa că acum „îmi încalc regulile” și îmi derulez înapoi zilele frumoase și călduroase, minunățiile văzute și bucuriile trăite pe meleagurile străine.
Viața e frumoasă oricum ;)

 











 













No comments:

Post a Comment