Monday, September 9, 2013

Three hours in Czech Republic

One of the most beautiful cities in Czech Republic is Brno. Pity we stayed there for only three hours; we had a coffee, something to eat and me, of course, a stroll through the shops in the biggest Fashion Mall :) 
Next time, I hope there will be a next time, we will visit the old city, the beauties in there and walk around the streets in the middle of the night. This is my wish.
I was wearing another simple outfit, I had just a few items with me in this one week trip, so I had to mix them and get something new and interesting, but casual in the same time. 

Unul din cele mai frumoase orașe din Cehia este Brno. Păcat că am stat doar trei ore și nu am reușit să-l vizităm. Am băut o cafea cehească, ne-am hrănit și eu, desigur, am dat o raită prin magazinele celui mai mare „fashion mall”. 
Data viitoare, eu sper să mai existe o dată viitoare, vom vizita orașul, frumusețile lui și ne vom plimba în plină noapte pe străzi, asta îmi doresc; străzile pustii și luminate în toiul nopții sunt minunate.
Am ales o ținută simplă; am avut puține piese vestimentare cu mine în excursia de o săptămână așa că nu mi-a rămas altceva de făcut decât să le mixez și să ajung la un rezultat interesant, o ținută nouă, dar casual în același timp.


Enjoy :)








 

Photos by: Andrei Bucșa
Pants: SH, Tee: New Yorker, Bag: Bershka, Boots: Deichmann, Cap: Tapout

No comments:

Post a Comment