Sunday, September 1, 2013

Vienna calling

Here I am :) This is one of the most beautiful cities in Europe, a city full of history and wonderful places.
I fell in love with Vienna when I was in highschool and dreamt about visiting it again so many times.
The austrian capital city has a special scent, it makes you feel so happy. I was smiling over and over on the streets of Vienna.
 I have to admit that one of the most interesting and peaceful things to do here is walking in the gardens of Schonbrunn.
Oh Vienna, you are simply amazing!

Iată-mă și aici :) în unul din cele mai frumoase orașe ale Europei, un loc adâncit în istorie și înconjurat de frumuseți. 
M-am îndrăgostit de Viena încă de pe băncile școlii și am visat să revin aici de nenumărate ori. Capitala austriacă are o „aromă” deosebită, te face fericit la orice colț de stradă; eu una am zâmbit încontinuu :)
Trebuie să recunosc că cele mai interesante și relaxante activități din acest minunat oraș sunt plimbările în grădinile Schonbrunn-ului.
Oh Viena, ești pur și simplu uluitoare!


 









 

Credit photo: Andrei Bucșa
Pants, Vest: H&M, Sweater, Shoes, Scarf: Stradivarius, Bag: Bershka

No comments:

Post a Comment