Monday, October 14, 2013

Blue Jeans, White Shirt

This would be my favourite outfit. It's simple and comfy; the one that inspires me most in choosing this kind of outfits is Elle Ferguson. Boyfriend ripped jeans, simple tees, men blazers, black boots and statement bags - these are the essential items in her wardrobe. Blue jeans and a white shirt is always a good idea. But in my case these blue jeans have to be different and, in the end, the entire outfit (clothes, mark & posture) has to reveal my personality. 

Aceasta ar fi ținuta mea preferată. Simplu și confortabil, așa îmi place să mă îmbrac de cele mai multe ori; unde îmi găsesc inspirația în alegerea outfiturilor de acest gen? - „muza” mea este Elle Ferguson. Blugii rupți, tricourile simple, sacourile masculine, ghetele negre și gențile cu care nu vei da greș niciodată sunt piesele esențiale din garderoba ei. O pereche de blugi și un tricou alb vor fi întotdeauna o alegere norocoasă. În cazul meu, acești blugi trebuie să aibă ceva diferit și, într-un final, întregul outfit (haine, postură și amprenta personală) să îmi dezvăluie personalitatea.
 Orice haină pe care o porți trebuie să te definească, nu o purta doar de amorul modei!

  










 

Jeans: H&M, Tee: New Look, Blazer: Massimo Dutti, Shoes: Deichmann, Bag: Celine Trapeze Replica



No comments:

Post a Comment