Monday, October 7, 2013

Happy Birthday, lovely blog :)

Hello my lovely readers! We are turning 1 today :)

One year ago I decided to open this blog; I am so happy with this decision, in the past 365 days so many things have happened; I've been travelling a lot, made so many friends and met very interesting people. I started to be more positive, more in love with life; I learned so many things about fashion, about society; I finished my bachelor's degree in Communication Sciences and started a master's degree in Advertising.
And I am so happy with my life, I feel that this blog completes me; even though it is not so big and famous, I am so proud about Riding my lovely bike. I don't always have time for it, but I try to do my best.
And I have to thank you, my dear readers, for caring about my blog, for entering my posts and giving me your feedback. 

Dragii mei cititori, blogul meu împlinește azi 1 anișor :)
În primul rând vreau să vă mulțumesc vouă pentru sprijin, pentru că îl citiți și pentru că am un feedback de la voi, vă mulțumesc pentru comentarii și pentru critici, pentru like-uri și distribuiri, pentru gânduri bune și încurajări.

Acum un an m-am decis să deschid acest blog; sunt foarte fericită de această alegere, în cele 365 de zile s-au întâmplat atât de multe, parcă ar fi fost acum câțiva ani 7 octombrie 2012 :) Am călătorit mult, mi-am făcut  mulți prieteni și am întâlnit o grămadă de oameni interesanți. Am devenit mai optimistă, mai îndrăgostită de viață; am învățat despre modă, despre societate; mi-am terminat studiile, sunt de licențiată în Științele Comunicării și am început un master în Publicitate.
Și sunt atât de fericită cu viața mea, simt că acest blog mă completează; chiar dacă nu este foarte mare și faimos, sunt mândră de Riding my lovely bike pentru că există, pentru că e citit și apreciat de multe persoane. Nu am timp întotdeauna pentru el, dar încerc să dau ce-i mai bun din mine.

Vă mulțumesc încă o dată pentru sprijin!






No comments:

Post a Comment