Sunday, October 6, 2013

Moments in life

Vin momente în viață când trebuie să ai grijă de cei dragi și să te dedici cu totul. Sunt acele clipe când nu mai ai timp de tine, ai ochi doar pentru cel/cei pentru care faci asta. E un efort, dar dacă o faci din suflet e mai ușor de suportat.
Acum am aflat și eu ce înseamnă să ai cu adevărat grijă de cineva. Sunt la Cluj de ceva timp, spitalul e a doua casă de aici; eu îmi fac datoria, mă pot numi o nepoată adevărată cum ar spune bunica. De ea am grijă. În momentele acestea realizezi cât de important este să fii alături de bunici; bătrânețea e urâtă dacă nu ai nepoții și copiii aproape, dacă nu ești tratat cu iubire. Abia acum realizez că rolurile se schimbă în viață, îmi aduc aminte cum îmi povestea bunica de copilăria mea, cum mă înfășa, cum îmi dădea de mâncare, cum mă scotea la plimbare. A venit rândul meu să fac asta pentru ea. Am învățat că orice supărare are vindecare, iubirea e cea mai importantă. E greu, dar nu mă plâng. Nu aș rezolva nimic cu asta. Ba chiar mă încarc cu energie când o văd fericită; glumele sunt la ordinea zilei exact ca altădată, micile discuții în contradictoriu își fac și ele simțită prezența, doar vorbim de bunica, pe ea n-o poți contrazice; plimbările pe străduțele din apropierea spitalului acompaniate de soarele de octombrie sunt tot ce am nevoie pentru a înlătura oboseala.
E o experiență de viață din care învăț multe. Bunicii trebuie apreciați, sunt singurii pe care îi primim și trebuie să avem grijă de ei pentru a ne putea bucura de prezența lor cât mai mult timp. Ei sunt înțelepciunea.

Stăteam și mă gândeam că nu am mai intrat pe internet de ceva vreme, că nu am mai apucat să scriu pe blog, că nu știu ce se mai petrece în viața mea de student, că nu mai am timp nici pentru prieteni, că viața mea de acum se numește „aparținătorul lui buni din salonul 3”. Viața e minunată oricum, am învățat să mă bucur de fiecare moment, bun sau rău,  ideea e să vedem frumusețea în fiecare lucru; partea plină a paharului există tot timpul ;)


No comments:

Post a Comment