Wednesday, October 30, 2013

Pink Floyd and The Wall

I am going old school :)
I guess you remember this wall, it is my favourite background and I feel that sometime in the future this will become RMLB's trademark :))
It is such a good spot for shootings and until now I didn't find another place to expose my outfits better than this one :) So, I guess I'll stick around here for a while longer. 
In order to fit better in the background I chose to wear the legendary rock t-shirt of Pink Floyd while singing in my head All in all it's just another brick in the wall.
 It is an old school rock outfit: shorts and rock tee worn with a faux leather sleeves baseball (varsity) jacket, a checkered shirt worn on bottom (as seen at fashion weeks lately - grunge style) and one of my favourite fedoras.
I wear a lot of second hand items, I always find classy pieces over there, not to mention the quality of the clothes. 


 Cu toții cred că vă amintiți de acest perete, este nelipsit din postările mele; este locul preferat în care îmi etalez ținutele zilnice și probabil cândva, în viitor, va deveni marcă înregistrată pentru blogul meu :)
Este un loc atât de bun pentru sesiuni foto și până în momentul de față nu am găsit un altul mai bun decât acesta în fața căruia să-mi expun ideile vestimentare. Așadar, cred că mă voi mai învârti o vreme (destul de lungă) prin preajma lui.
Pentru a mă integra și mai bine în peisaj am ales să port legendarul tricou cu Pink Floyd în timp ce fredonam versurile celei mai cunoscute piese a uneia din cele mai tari formații a tuturor timpurilor.
Este o ținută cu accente rock: jeanși scurți și tricou rock purtate cu o geacă tip baseball cu mâneci din imitație de piele, cu o cămașă în carouri legată în talie (cum am văzut în ultimul timp la săptămânile modei - stilul grunge) și nu în ultimul rând, cu una din pălăriile mele preferate.
Aici port multe piese de la second hand, întotdeauna găsesc produse classy și unicat, iar calitatea lor este excepțională.


 

 












 

Tee, Shirt: H&M (SH), Shorts, jacket: SH, Shoes: Deichmann, Hat: Meli Melo,  Bag: Celine Trapeze (Replica)

No comments:

Post a Comment